Konu
Harikahost Rezelliği ..
06-05-2008, 23:58:30
#7
fatihbaz
capitol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla adam r10'da şikayet edincede haksız çıkıyor.
bu tür yazım yanlışlarına burada dikkat ediliyor desek daha dogru olur.birisi çıkıpda "walla bak gelcem" diyince haliyle biçok kişi rahatsız oluyor