capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla adam r10'da şikayet edincede haksız çıkıyor.
bu tür yazım yanlışlarına burada dikkat ediliyor desek daha dogru olur.birisi çıkıpda "walla bak gelcem" diyince haliyle biçok kişi rahatsız oluyor