soyle dusunun.

siteyi yapiyoruz fakat yapim asamasinda yazmak mi mantikli.
yoksa siteyi bitirene kadar hc acmamak actigin anda heryere eklemek ve birsuru yere yazmak ben 2inci yolu seciyorum ve hakli gururumu yasiyorum