Konu
N99 Satilik
06-05-2008, 17:45:11
#3
kullanim
Üyeliği durduruldu
Evet çin malıdır kendisi, ben nokia ürünü sattığımı söylemiyorum üretende ben değilim. Bağlamıyor beni