Satılık N99 var arkadaşlar. Telefon üzerinde nokia yazıyor ancak nokia'nın ürünü olmadığı belli.

Telefon en önemli özelliği hatta diğer normal telefonlardan ayıran tek özelliği televizyon olması ( görüntü kalitesi çok iyi ) ve yüksek ses verebilmesi.
Kamerasının kalitesi kötü. 1.3 malesef Bilindiği üzere dokunmatik ekran, kalemi mevcut ve kalemi aynı zamanda televizyonun anteni oluyor.




Resim satacağım telefona aittir.

İstediğim fiyat 200 YTL'dir.( kargo alıcıya aittir ) Pazarlık payı yoktur.
Malum telefonun garantisi yoktur ve şuan karşılaştığım hiçbir problem yoktur. Bu telefona karşılık barter yapabiliriz, sunulan ürüne bağlı.
Arzu eden olursa 1-2 tane daha temin edebilirim.

Telefonu lanetlemeye, kötülemeye istediğim fiyata isyan etmek için mesaj atmazsanız sevinirim Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz.