ben bunlara Neyzen den o meşur şiirini armagan edıyorum ...
Ne Ararsın tanrı ile aramda * sen kımsınkı orucumu sorarsın
Hakıkatan gozun yoksa haramda * başı acıga neden turban sorarsın
Rakı şarap ıcıyorsam sana ne / yoksa sana bır zararı ıcerım
ıkımız de gelsek kıldan kopruye * ben dürüstsem sarhoşkende gecerım
esir iken mumkunmudur ibadet / yatıp kalkıp ATATÜRK e dua et
Senin gibi dürzülerin yüzünden * dininden de soguyacak bu mıllet
İşgaldekı hali sakın unutma * ATATÜRK e dil uzatma sebepsiz
Sen anandan yine cıkardın amma * Baban kımdı bılemezdın ********
//Şeriat ın kolu heryere uzandı artık

Feto BAba kapat dedımmı kapanır
Ama Google bu ya acar yada google ı da kapatır bence