ben bunlara Neyzen den o meşur şiirini armagan edıyorum ...


Ne Ararsın tanrı ile aramda * sen kımsınkı orucumu sorarsın

Hakıkatan gozun yoksa haramda * başı acıga neden turban sorarsın

Rakı şarap ıcıyorsam sana ne / yoksa sana bır zararı ıcerım

ıkımız de gelsek kıldan kopruye * ben dürüstsem sarhoşkende gecerım

esir iken mumkunmudur ibadet / yatıp kalkıp ATATÜRK e dua et

Senin gibi dürzülerin yüzünden * dininden de soguyacak bu mıllet

İşgaldekı hali sakın unutma * ATATÜRK e dil uzatma sebepsiz

Sen anandan yine cıkardın amma * Baban kımdı bılemezdın ********


//Şeriat ın kolu heryere uzandı artık Feto BAba kapat dedımmı kapanır

Ama Google bu ya acar yada google ı da kapatır bence