Forumda çoğu arkadaş kaçıncı sitesini yapıyordur kimbilir? Benim sizlere sormak istediğim sitenizi bitirmeden mi reklamını yapıyorsunuz yoksa tam tersimi.?
Herşeyi hazır olduktan sonra reklamını yapıp kullanıcıların gelmesini bekliyorsunuz.
Bazı yerlerde gördüğüm site açılmadan reklamları ortada dolaşıyor. Merak uyandırıyor.
Veya site tam olarak bitmemiş görünümü okadar da iyi değil gelişmeye açık bir site olarak düşünüp şimdilik kabataslak bitti reklamını yapayım yavaş yavaş geliştiririm mi diye düşünüyorsunuz..
Sanırım 3 seçenek oldu ama aklıma gelenler bunlar nasıl yaptığınızı öğrenmek istedim. Hangisi daha çok tutuluyor ve hangisi sağlam oluyor.. Deneyimlerinize yorumlarınızıda katarsanız memnun kalırım..
Saygılarımla..