Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bende onu düşünüyorum ama bir araştırayım herkesin fikirlerine ihtiyacım var
bu aralar milletin agzı kapandı
umarım birileri cevap yazar
hişş r10 cular uyanın looo
fikir yazın bakem(emir kipi değil )