Konu
Satılık Nokia E 50 2. El
05-05-2008, 19:23:08
#6
zoece
Buyur kardesim koyabildim sanırım :d
Ayrıca birde elimde londradan aldıgım oyunlarına kadar orjinal Sony PSP mewcut .. Kullanmıyorum o yüzden onu da elden çıkarmak istiyorum.. ve Bir adet Vodafone 225 Cep telefonu
Ayrıca Bir adet Pentium 4 3.00 LGA 775 pin işlemci mewcut