Konu
Satılık Nokia E 50 2. El
05-05-2008, 19:08:43
#3
zoece
Arkadasım elimde çin malı ve sadece 3 ay kullanmılmış tertemiz bir 6300 var eger istersen üzerine para vermem suretyle takas edebilirz..
İstersen resim vs koyarım ..