diyecek bişey bulamıyorum artık maytap gecmek gibi bişi oldu bu. video sitesı olanlara bı bakımdan yazık bi bakımdan iyi. aradıgını bulamayan user site site dolasıyo bu acıdan guzelde. sitede bişey bulamayınca pervasızca adsense reklamlarına tıklıyolar. hadı onuda gec userın gözunde rezil bı ımaja düşüyosunuz. bence youtubenın kapanmasının tek nedenı vardır yayınlanan videolar falan bahane. mynet kendı video sıtesını youtubenın yerıne gecırmeye calısıyo