placebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oldu istersen sana popup da açalım ?

adama bak ya site mi yorumlatıyo reklam mı yapıyo

pla çok fazla şeye karışmaya başladın.
yazılarına dikkat et
burda çok kötü moderatorler var
cıss yaparlar