1. Zarar etmezler.
2. Böyle bir konu r10 forumlarında teşvik edilemez.
Arkadaşlar, hata yapıyorsunuz. Siz o reklamları çekecek içeriğe sahip olmasanız başınız bu kadar ağrımaz. İçeriğinizi doğru optimize ederseniz -ki bu konuda forumlarımızda epeyce makale var- ve gerçekten hakkıyla kazanacak siteler yapmaya çalışırsanız bu kadar sıkıntı yaşamazsınız.
Arada yayınlanan listelerde esasında hiç de az vermeyen sitelerin bile adreslerini görüyorum. Tesbitler de yanlış yapılıyor kısmen.
Çok güzel demişsiniz, gerçekten kaliteli sitede o reklamlar çıkmıyor zaten. Reklam vereninde hedef kitlesi örnek veriyorum, bi cep melodisi için sağlık yada turizm değildir.. Oyun sitelerinde çok çıkıyor zaten, sonuçta oyun siteleri de bi nevi çöp sitesidir ( kendimden biliyorum ) bence...