Scripti yaptırdın da parayı neden ödemiyorsun.
Scripti teslim ettiğim gün ertesi gün ödüyeceğini söylüyorsun ve msnden beni engelliyorsun. Hiç ses soluk yok.
100$ verdiğin ücret! ya gerisi !
Ücreti teslim etmessen arazi olmaya kalkarsan ben naparım ? sistemi ben kodladım sen beni kandırırsan ben herşeyi yaparım!