@forumkral tam olarak olay nedir, anlatırmısın
abicim bu arkadaş bana script yapacaktı ve karşılıgında 350 ytl alacaktı ve bu scripti yapmaya başladı kendisine 100 dolar yolladım ve sıkı sıkı tembih ettim bu scripti kimsede görmeyecem diye tamam diye söz verdi ve kendisini müşteriymiş gibi farklı msnden ekledim allahta şahidimdir inkar etsin isterse yalan desin aynı scripti bana yaptıgını yani 100 ytl ye satmaya kalktı kendiside burda inkar etsin isterse bende arkadaşa arkadaşım sen saglam adam degilsin al scriptini sat yada ne yapıyorsan yap ver 100 dolarımı dedim ve olay bu raddeye geldi. Gereken neyse yapılsın ....