valla iskeletor kardeşim ilk mesajında yazdığın şey aynen şu;

"arkadaşlar zsya.com ne kadar eder? asya.com yazarken yanlışlıkla z'ye basılabilir Q klavye'de alt alta,

Not: Domain Fiyatları Hakkında Bilgisi Olmayanlar lütfen yorum yapmasın xxx kadar eder diye.

Teşekkürler"

İlk cümlede "arkadaşlar bu domain ne kadar eder diyorsun sonra da Fiyatlar hakkında bilgisi olmayanlar diye ikinci bir not düşüyorsun. Şimdi kim nasıl karar verecek, hiç bilmeyen adam bile bir domaine kendi kafasından fiyat biçebilir. Diyelim ki "xx" kişisinin piyasadan haberi yok, haberi olmadığındanda haberi yok. Ve bu bilgisiz kişi seniz "zsya.com" domainini "asya.com" a hiç benzetememiş olacak ki beş para etmez bence diyor." Dur bak senin ne istediğini ben sana söyliyeyim sende rahatla okuyanlarda anlasın. Sen zaten bu domain ne kadar eder diye başlık açarken, kafanda bi fiyat belirlemişsin. O fiyatın altında düşüncelerini belirtenleri ise bilgisizlikle itam ediyorsun. Yahu bende o zaman sorarım be arkadaş "Domainin anlamsız, 4 karakterli .com" en fazla edeceği 40 dolar 50 dolar" sen hala diyorsun ki "Asya" yazmak isterler "zsya" yazarlar. Evet typo diye bişey var ama bu çok kötü bir typo. Yani aslında kendinde farkındasın domainin edeceği fiyatı biliyorsun. Bildiğin halde belki birisi daha yüksek teklif eder peşindesin. Ama etmediler kardeşim reg fee dediler sende buna bozuldun. Madem o domaine "reg fee" diyenler bilgisiz, bu işten anlamıyor r10 yetkililerine sesleniyorum, bazı kullanıcılar "Certified appraisal personal" falan olsunlar sonra sonra bu insanlar birbirine çok iyi domain güzel domain falan desinler, böylelikle benim gibi bilgisiz cahil adamlarda forumu kirletmemiş olur. Pardon hocam aslında domainin "asya" kelimesine çok benziyor o kadar benziyor ki bir an gözüm kamaştı 40 $ dedim. Bence domainin fiyatı 4000k $. Umarım mutlusundur. Başka da bişey yazmıyorum bu konuya hoşcakalın.