Abi benim anlamadığım, birisi şu domain ne kadar eder diye soruyor?
Birisi cevap veriyor bence reg fee diye. (burada geniş bir parantez var "bence" diyor adam.)
Sonra sen o adamı bilgisizlikle falan filan suçluyorsun, ve üstüne diyorsun ki en anlamsız 4 karakter domain bile "xx" fiyata gidiyor... Yahu madem çok iyi biliyorsun neden bu bilgisizlikle suçladığın insanların fikrini almak için uğraşıyorsun? Adı üstünde, adam bence diyor. (Bence demek piyasayla ilgilenmiyorum "ben o domaine reg fee den başkasını vermem demek") daha niye uzatıyorsun? Madem yabancı forumlarda en aşşağı 40 50 dolar o zaman yabancı forumlarda sat yada appraisal bölümüne aç?
Ha benim fikrime göre de , o domain 4 karakterli anlamsız bir domain. Ve şu anda bence maksimum fiyatı 40$ dır. Yıllar geçer, 4 karakterli en anlamsız domainler bile para etmeye başlarsa, daha yüksek fiyatlara gidebilir bunu kimse bilemez. Ha bana sorsan desen ki 40$ ver al 10$ bile vermem o domaine bu benim şahsi görüşümdür. Hadi bunuda kötüleyin, hadi bu yorum üzerine de zeytin yağı gibi üste çıkın.
öncelikle yorumun için teşekkür ederim
AMA konuyu dikkatle okursan ilk mesajımda
Alıntı
Not: Domain Fiyatları Hakkında Bilgisi Olmayanlar lütfen yorum yapmasın xxx kadar eder diye.
Diye bilirtmişim şimdi hata bende mi?
FeaЯ™ teşekkür ederim ama şimdilik satmayı düşünmüyorum. satmayı düşündüğümde foruma yazarım zaten ordan eğer almak istersen fiyatını verirsin.