ya kardeş tık başına verdiği ücret değişkendir eğer hile yapmıyorsan ve geçersiz tık yani mesala ingilizce içerikli bir site kurup türk ziyaretçi göndermeden organik olarak kazanıyorsanız korkmaya gerek yok diye düşünüyorum.
benim izlemlediğim kadarı ile 4-5 aydır bu konuda daha düzelme var ben kendim yaşadım çünkü 1 yıl öncesine kadar direk hesap kapatılıyordu şimdi ise domain band yapıp uyarı veriliyor.
ha benim sıkıldığım cümle şu ; şu kadar tık başına band gelirmi, bugün ecpm çok yüksek band gelirmi, falan filan.
bence biraz daha bilinçlenmemiz lazım bu konuda buraları aşıp gelirimiz nasıl artırabiliriz, nasıl daha çok site ile alakalı reklamlar çıkarabiliriz gibi konulara yönelmeliyiz.
ben 2006 kasımda girdim bu işe bu forumda geldiğim de sizin tartıştığınız konular konuşuluyordu hala daha öyle. demek ki yol alamamışız değil mi?