ZeroBilişim 
Arkadasım beni veya bir baskasını uyaracaksanız 'sokak ağızıyla' yazmayın

O nedemek öyle "
YAZMAK İÇİN YAZMAYIN" ?.. Karşınızda çocukmu var ? Birdaha benim adımı kullanma bu sitede
İnş. İstediginiz özelliklerde bir firma bulursunuz kafilem
İyi satışlar herkese..
Saygılar,
Gökhan SAVAŞ