death en güzeli o çocuğu dövmek aslında..
güzel bir plan hazırlayıp.
Keşke antalya tarafında olsa.. Hazır işten ayrıldım , sıkıntı , stress hepsi üst üste.. Cumhuriyet Meydanında olmasa bile Antkoop'da anadan üryan dolaştırayım onu..

Ya da mükemmel bi' plan ile getirin buraya (; Komplo teorileri kurmaya başladım artık