Anlamıyorsunki?
Hostcu adamın sorumlulugu olur.Akabinde tüm müşterilerin sitesinden sorumludur.Haftada 1 de olsa yedek almanız lazımdı.Müşteri saftır yapmaz almaz etmez ama diyorumkı sızın haftada 1 de olsa yedek almanız gerektı olmadı ayda 1 kere ama maşallah sizde hiç yedek yok?
1500 müşteriniz telef oldu.Neyse uzatmıyım banane sizin müşteri(ler)nizden..

bu arada reklam yapmaya ihtiyaçım yok.okadar acizde değilim!