mrhb
arkadaşlar
blogspottan bi site acıcam diyelım sızce
ismini nasıl seçmeliyim
1)diğerleri tarafından hiç açılmamış isimlemi bi sitemi açıyım yoksa
2)Googleda arama yapınca çok isim çıkan bi isimle uydurayım