Konu
ben böyle bloggerın....
04-05-2008, 15:23:08
#3
Cem1
Alıntı
Geçmiş olsun, yeni bi blog açarak devam edersin..
Başka çözüm yok gibi görünüyo..
gerek yok geri gelmeyecekse zaten birdaha aynı yere gelene kadar çok şey kaybederim
sağol bu arada