Alıntı
Geçmiş olsun, yeni bi blog açarak devam edersin..

Başka çözüm yok gibi görünüyo..
gerek yok geri gelmeyecekse zaten birdaha aynı yere gelene kadar çok şey kaybederim sağol bu arada