Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dersleri kötü olanın da zekası kötü değildir. Uzaktan
Aynen katılıyorum. Liseyi bitirirken alttan dersim vardı sonraki sene aldım diplomamı ama bilim yarışmalarında pek cok derecem vardı.

Habere gelince kötü olmuş bence. bütün dersleri 5 olanda gecicek 5 tane zayıfı olanda. Üniversite sınavına giren cok olucak ama yerleşen yine az. Sistem baştan beridir hep yanlış ve yanlış devam ediyor.