Bir_ihtimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum, Ben Kendi Fikrimi Söyledim. Saygı duymak istemiyorsan bence başlık açma. Ayrıca 3 değil 4 karekter.
herkese saygı duyarım ama sen gelip 4 harfli domaine reg diyatı dersen gülerim o zaman en anlamsız 4 harf domain bile en az 20 25 dolardan gidiyo.

ayrıca teşekkür ederim yorumun için