ismailaydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım açtığım konuyu okumadan direk siteye bakıp yorumladınız
lütfen yazımı okuyup yorum yaparsanız daha sevindirici olur benim için.
teşekkürler.
o zaman ne özelliği kalıyor ki