Bu kadar iyileştirme güzelleştirme her şey gelişti yani sınav kitapçıkları bile kalite oldu. Eğitime destek arttı, okula giden sınavlara giren sayısı arttı (eskiden girmeden kaybediyorlardı). Bu da gerekli bir şey okullar sıra sıkıntısı sınıf sıkıntısı çekiyor okula giden sayısı arttı ya. Kalanlar az olmalı diye düşünüyorum.
Geri zekalılar 3 e 5 e bakmaz. Dersleri kötü olanın da zekası kötü değildir. Uzaktan bakıp sallamayın.