Peki daha önce 3 zayıfla kalanlara ne olcak ??Tabi alt yapıyı hazırlamadan liseleri 4 yıl yaptılar Öğrenciler sığmayacak okullara anladılar birazda olsa hatalarını örtmeye çalışıyorlar Sınıfta kalan olursa okulda öğrenci sayısı artar güzel yöntem...Bu sistemle nereye kadar??? Ne öğrenciyi ne de öğretmeni düşünen var...Birşeyler planlı olarak yapılmalı artık...Ama neyse Şuanda ülkeyi yöneten büyüklerimiz var önce Allah a sonra Onlara emanet...Birşeyler yapıyorlarsa kesin bildikleri vardır