Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada açılan topikler ''ne kadar eder'' sorusuna cevap aramak için açılıyor. her önüne gelenin ne kadar verebileceğini öğrenmek açısından olsa işin içinden çıkılmaz.. r10 un esprisi kalmaz...
bu forumu benden iyi tanıdığını iddia etme
Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar iniz.com domaini ne eder? siz olsaydınız ne kadar verirdiniz?
Bak arkadaş 2 soru sormuş , 2. soruda diyorki ey vatandaş biri bu domaini önüne koysa kaç para verirsin ben bu soruya verdim cevabımı.. Önce girdiğin konuları düzgünce oku ondan sonra yorum yap.

Ben forumda önüne gelen değil önde gelenim bunu hatırlatırım..Önüne gelenler belli forumda..