Numune sensin, buraya tecrubeli, piyasadan haberdar kişler yorum yazsınlar diye topik açılıyor..

verdiğiniz rakamlar bir sene öncesinin rakamları, ya bir sene geride kalmışsınız ya da piyasadan haberiniz yok..