tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana göre artık o devir kapandı be kardeş 21.yüzyıda yaşıyoruz bilim ve teknoloji çagı
umarım istedigin başarıyı elde edersin
saygılar
Komiksin.
Bilim ve teknoloji çağına en uygun kelimedir devrim.