eemmrraahh kardeş o zaman site ismini yaz haber yazınca en üste cıkıyorduda şimdi cıkmıyosa bunun ne alakası var sandbox ile sen Siteni yaz ona göre diyelim sandboxtami deilmi
ya sandboxta olduğunu biliyorum ama çok şaşırdım. böyle bi site bile sandboxa giriyosa vay halimize diyorum başkada bişey demiorum