axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*5 sene önce olsaydı bu domaini kim reglerdi?--Ben reglemezdim.
*Şimdi bu fiyata ulaşacağını kim bilebilirdi?--Ben bilemezdim.Bilenler mutlaka vardır.
*Böyle bir domain şimdi 275$'a satılıyor, alırmısın?--O kadar rahat harcayabileceğim param olsa sadece düşünürdüm.
*Bu domaini aldın diyelim,Ne yapacaksın?--Bilmem.. site yapsam giren olur mu?
PR kazandırıp satışa çıkartsam tutarmı ki?
Kusura bakmayın bu domain işinden çok çakmıyorum...Sadece aklımdan geçenler bunlar.
site kurmak için değil satmak için alcaksın zaten ticaret bu =)