*5 sene önce olsaydı bu domaini kim reglerdi?--Ben reglemezdim.
*Şimdi bu fiyata ulaşacağını kim bilebilirdi?--Ben bilemezdim.Bilenler mutlaka vardır.
*Böyle bir domain şimdi 275$'a satılıyor, alırmısın?--O kadar rahat harcayabileceğim param olsa sadece düşünürdüm.
*Bu domaini aldın diyelim,Ne yapacaksın?--Bilmem.. site yapsam giren olur mu?
PR kazandırıp satışa çıkartsam tutarmı ki?
Kusura bakmayın bu domain işinden çok çakmıyorum...Sadece aklımdan geçenler bunlar.