Konu
Sizce başım belada mı?Fikriniz nedir
03-05-2008, 14:03:37
#5
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
işte problem zaten hitin gelmemesi..uğraşmıyorum ya...
neyse ben büyük sitelerimden bi tanesine bi banner koyayım da o blogla ilgili millet biraz gelsin ctr düşsün