seguente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm ısteyın arkadaslar kanımca en ıyı shelcıdır. reklam olmasın pm ısteyın teskler..
Düşünceniz Güzel Fakat Forum Amacı Tanınmak İçin Değil mi ? Tabiki Taktir Sizindir Yinede. İyi Çalışmalar Dilerim..