Bende forumumu pleskten cpanele taşımıştım.Hiçbir sorunla karışlaşmadım.Bu arada isterseniz sitenizi localde bir kurun yedek aldıktan sonra.Site açılıyor mu yanlış yedek almış olabilirsiniz.