zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
allaha şükür bizim burada yok

ama gerçekten de çekilir dert değil tüm gün kaşı kaşı
Yok yemiolar zaten. Fırsat bulamıolar daha dogrusu. Birde ısık kapalı olunca bilgisayarın monitoru açık oldugu icin ısık oluyor. Monitore yaklasıyorlar. Bende monitore yapıstırıyorum