açıkcası kendi konum olduğu için savunmuyorum dediğim gibi bu köpeklerden gelen paraya pekde ihtiyacımız yok köpekleri dağıtmak zorunda olduğumuz için satıyorum.Satılmasada olur yani.Fakat bu r10'a geldiğim günden itibaren bakıyorum neredeyse tüm konularda adam ne satıyorsa aynısından eminim başkasındada vardır ve gelir o konuda yazar.Neden gidip konu açmıyorsunuz Bu kadar zormudur ya anlamış değilim illaki başkasının konusuna yazma gereksinimi duyuyorsunuz.Açıkcası bıktım Forumdan Konunun silinmesi için Report Edeceğim açtığıma açacağıma ğişman ettiniz.Sadece beni değil tüm satış yapanları pişman ettiniz.Size son bir Nasihat veriyim Yaşım küçük belki benden büyüksünüz ama kusurumuz varsa affola.

"Siz siz olun reelde böyle insanların satışlarına karışmayın.Pazarlık içerisine pazarlık girmez.Büyük ihtimal dayak yersiniz."