Simdi soyle diyeyim.Ben firma olarak 3 aydir ovh ile calisiyorum ama kendim yaklasik 2 yildir ovh ile baya alisverisim oldu..Herhangi bir sorun la felan karsilasmadim sunuculari gayet hizli ve uptime oranlari yuksek.Su an bana gore tek eksik yonleri buda yaptiklari kampanyadan dolayi olsa gerek daha once 2 gun icinde teslim ettikleri serveri simdi 10 gune ancak veriyorlar ..Heralde buda ilerleyen zmanlarda eski halin ialacktir.Su an ovh den sunucu kullanan 10 a yakin musterimzi var gayet memnunlar bir sorun ne yok ..

saygilarimla