biri çıkıpta şu konuyu bozmasa zaten içimde kalırdı..adam anlatmış bizde biliyoruz diyorsun biliyorsan o zaman Pr6 ve Üstü siten varmı ?biliyorsan sen neden yapmıon ? yada bildiklerini Paylaşmıon..yazıya gelince bizde biliyoruz ama icraat yok..!
Çünkü pr8 link alacak para yok