Bu konuda açıklama yapmaları için yarın sabah 10.00'a kadar bekleyeğim. Yoksa şahsen ÜRGÜP'e gidip bu meseleyi çözeceğiz Burak ve diğer arkadaşı ile. Buyrun 24 saat size. Sitelerimi açmayın, akla yatkın bir açıklama yapın bende tamam halt etmişim haklılar diyim. Aksi olursa üzerim sizi!