Aklım karıştı şimdi pr2 mi yoksa sıfırmı bi yardım edin lütfen
zor durumdayım :$
------

Çok ilginçsiniz ya..
Niye zor durumdasınız ki? Pr2 olmayana kız vermiyolar mı