arkadaşlar benm sitem açık ancak eski yedek yüklü (oda ilk kurdum zamanki yedek işe yaramıo postlar eklentiler üyeler gitti) sanırım sitelerin bazılarının yedeklerini kurtaramadılar yani taşıma derken yedeklerinizi alamadılar kısacası cahilliklerinin kurbanı oldular