Ne iadesi ? Ödemediğim paranın iadesinimi yapacam ?
Müşteriye para almaya gideceğiz iş bitti teslim edilecek. Dosyalar yüklendi, sabah kalkıldı müşteriye gidildi. Siteyi açıyorlar kocaman "TASARIM AŞAMASINDA" yazıyor, ama biz akşamdan index.html'i sildik. Ben sildim elimle sildim. Müşteriye gittik, paramızı alıp ödeme yapacağız kendileride dahil bir kaç yere. Adam okumuş ve haliyle site kalsın istemiyorum vs. ağır cümleler kurmuş, rahatsızım 6 gün oldu bugün hasta halimle beni bu bilgisayarın başına geçirip bu cümleleri kurdurdular artık hiç birşey demiyorum. Kuru sıkı olmucak delikanlı dediğin, aslan gibi olacak.! Dediği dedik. Bunlar karı gibi kıvrak anlamadımki.