strhost sana katılıyorum hosting şikayet bölümünde hostcular niye yazı yazar onu anlamadımki ? nereye baksam hep kendlerini kötülemiş arkadaşlar valla tavsiyem
BAŞKA HOSTİNGCİ KONUSUNA ŞİKAYET YAZANLARDAN UZAK DURUN ör: ekinnetworks vb.
şunuda söylim ben başka firmada 4 ay boyunca sitemin kapalı oldugunu biliyorum. 3 gün 4 gün cabuk gecer ben cok sinirliydim gercekten o yüzden konuyu actım özür dilerim r10 a da bakamıyordum özür dilerim isterdimki diger Güya HOST firmaları konunun saptıgını arz edip kilitlemeye veya acıklama yapmaya kalkışsalardı. işte para işin içine girince Benliğini kaybettiyor bazen
herkese Hayırlı akşamlar.
Saygılar