Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpek > Rotweiler > HERKEZ ROT SAHİBİ OLSUN #7979519 - Sahibinden.com
nereye 1000 ytl üzeri gidiyor.. bak 300 ytl e buldum ... ama genelde 500 ytl e falan gidiyo
Neden burada milletin satışını baltalıyorsun ?
Git 300'e al bulduysan.. La havle.. İlk mesajından bu yana adamın satışını kesiyorsun başka bi' halt değil , köpekten çok mu anlıyorsun ? Git kendin besle ve sat o zaman millete laf yetiştireceğine.. Yapamıyorsan da yapılan işe verilen emeğe saygı göster , hiçkimse sana burada " 1000000 ytl'ye satıyorum " diyen adama " hayır satamazsın " deme yetkisi vermedi sanıyorum ! ?

Report..