Neden burada milletin satışını baltalıyorsun ?
Git 300'e al bulduysan.. La havle.. İlk mesajından bu yana adamın satışını kesiyorsun başka bi' halt değil , köpekten çok mu anlıyorsun ? Git kendin besle ve sat o zaman millete laf yetiştireceğine.. Yapamıyorsan da yapılan işe verilen emeğe saygı göster , hiçkimse sana burada " 1000000 ytl'ye satıyorum " diyen adama " hayır satamazsın " deme yetkisi vermedi sanıyorum ! ?
Report..