vurana birde siz vurun buraya yazan hostingçilere lafım konunun muattabı olan firmayı ne tanımam bilmem ama düşene birde siz vuramayın iğneyi kendinize çuvaldınızı başkasına batırmaktan vazgeçin.bu konu sizlere ait olsa hemen yandaşlarınız çıkar sizi savunur konu silinir yada kitlenirdi.Hosting alan vatandaşlara tavsiyem yeni gün sitesi açılmadıgından fiyatları göremedim. eğer ucuzsa

whm destek yani hasan kardeşimizin zamanında söyledigi bir söz vardı:

kalite ucuza,ucuza kalite olmaz.


kim ne derse desin,para kazanmak istiyorsanız para harcıyacaksınız .5 k lık siteleri vps ye teslim edip 3-5 in hesabına düşenler her zaman kaybeder lafım sadece bu konudakilere degil herkese...