Sayın Sensei (Usta),
Ben sizden çok özür dilerim, hata ettim, kusura bakmayınız. Uslubum çok kötü idi, siz haklısınız. Konunun devam etmesi zaten şu saatten sonra pek hayırlara vesile olacak gibi değil. Hayırlı günler dilerim.