screenshot:

http://www.sadecereklam.com/images/adwords2.jpg

maykıl knight ve kara (pardon) sarı şimşek arkadaşlarım:

5 yıldır AdWords kullanıyorum, 100 milyardan fazla cepten 10 milyardan fazla da kupon ile reklam yaptım, adwords yönetici hesabım üzerinden kendi şirketimin ve diğer şirketlerin reklamlarını yönetiyorum, kaç tane web sitem var bilmiyorum: evet haklısınız acemiyim biraz.

herkes buraya kadar gelebiliyorsa biraz kafalarını çalıştırıp buradan da ileriye gidebilirler. 14,- YTL yatırarak hesabı aktive ettim. Hesabı ilk baştan ön ödemeli olarak değil de eğer kredi kartı ile açmış olsaydım (kredi kartımı diğer adwords hesaplarımda kullandığım için kullanmak istememiştim) hesap ilk başta tıkır tıkır çalışacaktı.

gördüğünüz üzere hesap aktif, reklamlar gösteriliyor ve tıklama oluyor. demekki ölüler de dirilebilirmiş. bu arada üslup sahibi olmayan kişilerle alışverişim olmaz. ki işim de kupon satıcılığı değil zaten.

durumları sorgularken kullandığınız üslup kişiliğinizin aynasıdır. her ne kadar internetin anonimliğinden faydalansak da yazdıklarımızı okuyacak kişilere saygı duymamız gerekiyor.

Size cevap vermekten çok bu konuyu okuyan arkadaşları bilgilendirmek için bu ekran görüntülerini ekliyorum. Hayırlı günler dilerim.