Senin çalışmalarını bilen biliyor Alexis.Türkiye'de senin gibi phpBB uzmanı biri yok bunuda phpBB'ye biraz ilgisi olan , araştırma yapan herkes biliyordur.
Emeğin değerini bilmeyenlere eklentileri ücretli yazıp vereceksin, onlar iyi birşey haketmiyor çünkü.
Tabi bu arada olan yine bize oluyor
Tekrar başarılar dilerim Alexis hocam